Medlemsskab

Sådan bliver du medlem

Den bedste start for en modelflyver er at tage kontakt til klubben. Vi kan altid hjælpe dig på rette vej og give dig en oplevelse med modelfly. Om sommeren holder vi faste klubaftener om tirsdagen fra kl. 18.00 ca.

Alternativ kan du selv indmelde dig via nedenstående metode.

For at flyve på klubbens bane kræves det, at du er medlem af ”Modelflyvning Danmark”, der ud over at varetage modelflyvernes interesser overfor myndighederne også sørger for den nødvendige ansvarsforsikring, som modsat private forsikringer dækker i det omfang lovgivningen kræver.

Din indmeldelse skal derfor ske i følgende trin:

1. Indmeldelse i Modelflyvning Danmark

Indmeld dig elektronisk på www.modelflyvning.dk

- eller pr telefon på 8622 6319 mandag og onsdag mellem klokken 16.30 og 18.30

2. Indmeldelse i Viborg Modelflyveklub

Når du har modtaget dit medlemskort med dit OY-nummer fra Modelflyvning udfylder du nedenstående oplysningsskema.

Kontingent

Kontingentet til klubben er fastsat på baggrund af, at der ikke ydes offentligt tilskud til banen, og under forudsætning af, at medlemmerne giver en hjælpende hånd uden betaling, både når det drejer sig om vedligeholdelse af bane og klubhus og oplæring af nye piloter etc.

Typer af års-medlemsskaber

Junior, 10 - 17 år : kr. 400,-

Senior, +18 år : kr. 1.000,-

Familiemedlemsskab : kr. 1.250,-

mand+hustru/samlever+børn under 18 år

Gæstemedlemskab : kr. 350,-

betinger fuld medlemskab i anden klub

Passiv : kr. 230,-

Kontingentet betales jf. vedtægterne inden 1. februar for gentagne medlemskaber.